Yeah , Im cuuuwl ?

Haha tjenare. Nu har jag också gjort en blogg. Precis som nästan alla andra. Yeye, just nu så händer det inte så mycket i mitt liv. Hoppat av skolan, jobbar lite då&då, är med vänner och min älskling. För alla som inte vet anledningen till att jag hoppade av skolan så kan jag väl ta att berätta det nu. För det första så hade jag ganska mycket frånvaro, och då blir ju betygen automatiskt inte så jättebra. Men min lärare, eller ah klassföreståndare som det kallas sa att jag kommer klara allt i trean så jag lovade mig själv att jag skulle fixa allting och bli en riktig pluggis (a) haha. Men icke sa nicke, så blidde det inte. I mitten på sommarlovet fick jag ett brev hem från skolan ; 

På grund av hög frånvaro och otillräckliga betyg så kan du tyvärr inte börja trean.
Du är välkommen att börja tvåan i klass hr07c den 25/8 osv osv.


Ja, ungefär ngt sånt stog det. Jag fick en jävla chock. Hallå ? Ingen varning, ingenting.  Jaja, nu har det blivit som det blivit och den skolan har ingen koll på någonting. Thats it! Jag tänker iallafall inte börja om tvåan ;O Jag har redan gått tre år, och två år till.. Hell no. Okey, studenten&balen och hela fadderittan är ju tråkigt att missa. Men jag får tänka på annat ist.
Så som jobb och annat. Jag ska jobba ett år nu innan jag början plugga igen eftersom man måste vara 20 för att börja på Komvux. Skum regel men men.. Har jobb inom hemtjänsten men det är bara i Poolen så dom ringer när dom behöver hjälp. Bättre att ha ett fast jobb så man vet .. Håller på att söka massa andra jobb också men det är ju inte det lättaste precis. Jaja , det var väl allt för mig för idag. Skriver mera imorgon.
Ha det skönast , Ciao ;*
 


kommentarer
Postat av: Anonym

Lalala, love you ;)

2008-09-07 @ 22:07:18
URL: http://ericaleander.blogg.se/

kommentera mera biatch ;]

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

Din email ? (publiceras ej)

Din blogg adress ?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0