Weeey

Sitter här & pumpar musiic på högsta volym. The voice of hip hop and rn'b (y) just nu spelas kat deluna - run the show. den är såååå bra , sjunger som in i helvete , (tur att ni inte hör;) hahaha.  

You want this don't front qué qué qué pasa
Speak up cuál es la cosa
Ven aquí let's get closer and closer
I say no oh oh
If you wanna take it slow oh oh
Catch up well now let's go oh oh
Together we run the show oh oooooooooh :D

Ska storstäda i mitt rum idag, röja ut garderoben och rensa rensa rensa, och min byrå.. oho det är katastrofation typ ;OO yeye men jag fixar't (y) pappa stack på Matchen nu , Bhc. Jag håller tummarna , men mest för pappas skull. han älskar hockey och bhc. Själv äre elfsborg för hela slanten för mig, dom ligger en poäng under kalmar som dom möter idag! KROSSA KROSSA KROSSA! 

Jahapp får väl berätta lite om min helg då, i fredags kom min älskling och vi drog på fest till elins kusin. Blev lite smått bråkigt mellan mig och gaz. Blev lite dörrar som fick lida för det ;$ haha det behöver vi inte prata mer om men tjurigheten gick över lika snabbt igen , som alltid. Jag är nog ganska envis av mig tror jag "/ Jaja, på lördagen åkte han hem ganska tidigt för han skulle vara med sin bror. Då åkte jag, elin & veronica till stan. Shoppade lite faktiskt. Det blev en brun halsduk och chinos (y) schnyggt. Sen skulle jag träffa gazmend i göteborg för vi skulle käka på restaurang. Så tog bussen med elin och vera som skulle gå på bio där. Resan dit var väl mindre lyckad, spillde ut hela min redbull mellan mina ben :S snacka om att jag var pigg sen ! Reeed bull ger dig vingar :D:D:D:D nej jag skoja bara. oooh min humor dödar! Yeye, iaf .. jag & älsk försökte hitta värsta mysiga restaurangen , men alla va fan 23 år. ska man svälta ihjäl om man är under 23 då eller :O :O eller nej då får man bli fet ist o trycka i sig donken hahah. Nä men vi hitta ett ställe som såg skit fint ut , så vi satte oss o allting, så när vi fick menyn märkte vi att maten va fett äcklig.
A: Kan vi dra?
G: Aah gärna ..
A: Är du redo ?!
G: Va ?
A: Spring då ahhahahaha
G; OOO SA MAAAAAAAAREEEEEEEE

Till slut hitta vi iaf ett jättemysigt ställe, där satt vi ganska länge och bara tjatade om allt. oooh va jag älskar dig asso!
Sen samtidigt som vi skulle dra hem var elin och veras bio slut så vi åkte tsm till borås sen :) hahah snacka om cp bilresa .. "READY WHEN YOU READY NOW, TAKE IT LITTLE HIGHER NOW" nananaaaaa
Ladies if you got it, show it off and dont hide it, mummies if you stash it, work it out, come on flash it, wiggle it and jiggle it and work it work it out, spinnin yeap keep rollin and lets turn this party out. (y) när vi skjutsat E & V till sjömarken åkte jag och gaz till statiol och köpte chips och dricka för vi skulle kolla film hemma. Väl hemma när vi satt på filmen somnade idioten. Direkt! Jahaja tänkte jag och somnade inte långt efter.. Nu har han åkt hem och jag ska som sagt storstäda, de gäller bara att komma igång. men det kmr nog gå bra för jag är på skitbra humör så de blir nog lite städ, lite dans, lite städ, lite dans osv. så är det. 

Ye ganska långt flummigt inlägg men det får ni ta ;D haha '
ciaaaaao :) <3


kommentarer

kommentera mera biatch ;]

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

Din email ? (publiceras ej)

Din blogg adress ?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0