torsdag.

Orkade ej skriva igår när jag kom hem, så kan väl sammanfatta gårdagen lite idag ist. Först blev det fika med Elin, Linn, Sinan, Sandra, Vera, Ida och Louise (y) mycket mysigt var det. Kul att träffa er igen babe's! Sen åkte jag med tåget till min älskling. Var där  till typ 9 kanske & sen skjutsade sötnosen hem mig. Jag älskar dig <3 Det var väl typ min onsdag. men nej, jag glömde en sak. Jag skrev ju i förrgår om att jag sökte jobb, dom ringde redan igår om att dom ville att jag skulle komma på ett personligt möte. Wohoi , det är som personlig assistent. Perfa. Ska dit på lördag morgon. Hoppas det går bra. Yeye, då var det torsdag då. Ska städa och tvätta hela förmiddagen. Sen ska jag åka till stan och träffa ibe , min babe. Vi ska fika. Det var typ 1458 år sen jag var med henne så det ska bli skoj :) Efter det ska jag åka till ida. Tjejkväll (y) Hohi va kul det blir. Föresten, jag har beställt tid för att klippa mina toppar nue också, och färga utväxten. Den 26e blir det. Och sen den 29e blir det ju hårförlängning. Kalasbra asso :D


Ha en bra dag. Skriver mer sen kanske, Ciao <3


kommentarer

kommentera mera biatch ;]

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

Din email ? (publiceras ej)

Din blogg adress ?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0