jorden gå under ? ;O

Tjenixen. Allt bra? Jofan det är bra vettu.
Idag när jag vaknat ringde zhara mig;
a; aa men vi hörs sen.
z; mm om inte jorden gått under.
a; VA ? va sa du?
z; ja, det står om det överallt. dom har
typ gjort ngn grej för att kolla om big bang osv.
a; JAJA va du ljuger.
z; NEJ JAG SVÄR.
a; är det första april idag eller ngt?
z; de är sant anni, men vi hörs sen ..

Haha jag blev stenrädd så jag var tvungen att kolla varenda jävla internet sida och läsa om det.  Jaja, man får tro vad man vill. Jag stack iaf in till stan i regnet och tog en fika med mina korvar nämligen Linn, Elin, Erica & Vero . Goa flickor dedära (y) huehue. Linn har föresten tatuerat sig. Riktigt fränt blev det! Sen drog linnsan hem och vi andra gick vidare till stan. Hittade ingenting. Så tråkigt. Det är alltid så, när man har pengar så hittar man ingenting men ändå försvinner pengarna fett snabbt. hm ? jaja så äre. Senare så hängde jag med elin och hennes mami och kollade på tapeter på rusta. Hon hitta en jättefin faktiskt.  Bra val bby (y) . Jag köpte iaf ngn smink grej man kunde ha smink i, och två toffifeeförpackningar till min älskling för han bokstavligt talat dör för toffifee. tänkte överraska honom lite haha. Köpte en present till honom igår. Men det säger jag inte vad det är. Han kanske ser det här (a) haha.


Yeye , nu ska jag upp o dricka lite kaffe och ringa min bby <3

ha det schöööönt ! bye 


 
lloyd - sweet dreams (L)


kommentarer

kommentera mera biatch ;]

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

Din email ? (publiceras ej)

Din blogg adress ?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0