Jag älskar dig.

Har varit med min älskling hela helgen.
Vi har haft Picknick, varit i Ullared, haft myskväll
och massa annat. Helt underbart!
Te dua mas shumti. du&jag mot världen älskling (L)
 
-

Jahapp, då var det söndag igen. Lika tråkigt som vanligt. "/ euch , allt är så segt o jobbigt. Yeye, man kan inte alltid ha kul. Föresten, jag var inne på Forever21 innan. Hittade lite saker som jag tänkte beställa när jag får lön; 

           
      
 


Jag gjorde en to do lista innan också (a) ;

- Klippa topparna och färga håret.
- Köpa träningskort på hälso!
- Solasolasooola. har aldrig varit vitare än jag är nu (a)
- Hitta ett par nya skor. mååååste
- Shoppa, <3
- Hårförlängning. yeeeey (;
 

Nu ska jag gå upp o laga lite mat. Ha det skönast sålänge ;*



kommentarer

kommentera mera biatch ;]

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

Din email ? (publiceras ej)

Din blogg adress ?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0