Go'kväll :]

Har varit i stan med Nathalie, Samantha, Elin & Heidi idag (y) träffade Anh och Cheerise en stund också.
Shoppat har jag också gjort,

- en lite längre t-shirt.
- ett svart skärp med guldigt spänne
- armband. leopardmönster ;r grrr
- diadem. leopardmönster (y)

Jag beställde tid för hårförlängning också. Så det ska jag göra den 29e :) Sen kom mamma o hämtade mig i stan, för vi skulle åka o köpa spån till tjockis. huehue hon är så söt (: hon sitter här i mitt knä nu, cpnyfiken på vad tangentbordet är för något ;S och hoppsan helt plötsligt gick tjockis på alla knappar och ojdå så stängdes datan av. Hm yeye , så kan det vara (a) haha. Nu har jag suttit här vid datan en stund och sökt jobb. Sökte faktiskt 6 st. Duktigt va? ;] huhu. Jag måste ha heltidsjobb, jag står inte uuuuuuut längre. Imorgon åker jag till min älskling. Saknar ihjäl mig varje gång jag inte är med honom ;| Ska fika med snyggingen Sanela imorgon också (L) hohi kulkul.  
Se ya later aligator , puss / äni  


kommentarer

kommentera mera biatch ;]

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

Din email ? (publiceras ej)

Din blogg adress ?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0