Fredag.

another day, another drama.

& fake a smile biatch, it's the best you can do.

Asså du går mig på nerverna.
Jag vet inte ens vad jag ska säga ,
men fan.. orka va du.

Yeye, jag skulle igentligen bara vara hemma och "bara vara" idag. Men så blev det inte nä. Carro ringde mig precis och ville att jag skulle komma ner och kolla film. Så varför inte :) Det är alltid kul o va med min bejb! Hon hade tydligen massa saker att berätta. Det är alltid ngt nytt! ;] weeey. Igår så var jag med "det arbetslösa gänget" , och Konrid&Konrad kom in en stund på slutet också. Det blev ett jävla liv. Hahaha. Det går inte annat än att flumma när man är med er flickor :] Ni är bara för bra.  
Ha en bra kväll. Pouuuuuss <3




kommentarer

kommentera mera biatch ;]

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

Din email ? (publiceras ej)

Din blogg adress ?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0