:)

Tjabba tjena hallå .-

Dagen har varit helt okaij. Har varit i Alingsås med Elin & Sylvia. Sen stack jag och elin till mormor och kekade chukladbollar och drack kaffe (y) mormor, chokladbollar, & kaffe - can it be better ?! nonono. Haha . Efter visiten hos mormor åkte jag och elon o hyrde film , "dumpad" Den verkar riktigt bra faktiskt. Ska se den snart. Skulle sett den för länge sen igentligen, men så blidde det icke. Har snackat med min älskling i flera timmar istället. Så får det bli när man är så långt ifrån varandra :/ ysha. Men det blir det säkert ändring på en vacker dag ? eller va säger du elin ; ) ? hohi. På onsdag ska jag och elin åka till trollhättan. Ska till studion med gazmend (y) Vi kanske ska spela in en låt med honom haha. Aldin ska med också. Vi 4 is the shiet asso ;D haha. Gazmend's låtar finns på znapmusic.com/2crime för er som ville veta. Yeye på tal om annat så ligger elin på mitt golv med min laptop och kollar massa cp sidor och är allmänt flummig. Tack bebis , för att du alltid får mig på bra humör (L) aj löööv jo. Själv sitter jag här med tjockis i knät och skriver på bloggen ;| ye annaaa , life ?


1; är du singel nu? Nejnejnejnej! :]
2; föredrar du långa förhållanden ist för massa strul hit o dit? ja
3; är du redo & satsa på ett förhållande nu? jag har ett förhållande.
4; har du haft sex? japjapp
5; har du en kk? lätt! Elin ;r
6; har du kört oskyddat nån gång? "kört" ?
7; har du playat någon nångång? huehue närå.
8; har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Ja, faktiskt.
9; har du någon kille/tjej på g nu? som sagt.. jag har kille.
10; skulle du vilja ha sex med en kändis? nääärå
11; vem vill du helst ha med isåfall? -
12; har du haft sex med någon när någon kommer in i rummet? :)
13; haft sex på fyllan? :)
14; sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? absolut!
15; sparat något från ett gammalt förhållande? näpps
16; somnat gråtande pga kärleken? ja
17; varit på en blind date? näe
18; varit otrogen? nä!


FAMILJ/BOENDE.

1; bor din mamma och pappa tillsammans? ja
2; har du några syskon och isåfall vad? 1 syster & 1 bror
3; bråkar du ofta med din mamma/pappa? det händer.
4; hur bor du (villa, lägenhet osv)? villa.
5; har du eget rum? japjapp
6; vilken färg har du på tapeterna? svart/vitt
7; brukar du måla på väggarna? naej.
8; har du en tv i ditt rum? mmm
9; stor eller liten säng? sådär fan
10; är dina syskon jobbiga (om du har några)? ibland


KOMPISAR.

1; har du nån bästa vän? ja, världsbäst också!
2; är du ofta med dina vänner? jepp
3; va brukar ni hitta på? olika
4; bästa minnet med en nära vän? det finns typ 1262784!
5; säg namnen på några riktigt bra vänner? ingen nämnd, ingen glömd.
6; kan du vara dig själv med dina kompisar? sjklart
7; har du hatat din bästa vän? never
8; sa du då upp kontakten med han/hon? -
9; hur längesen var det och är de så fortfarande? -
10; har du alltid kul med dina vänner? jahadå!


SISTA SOM.

1; tjejen du fick en puss av? sylvia tror jag :]
2; sov med dig i samma säng (förutom dig själv)? min älskling (L)
3; du delade ett riktigt skratt med? elin!
4; du gick på bio med? kmr inte ihåg.
5; du höll i handen? min älskling (L)
6; du gick på stan med? elin
7; delade en pizza med dig? hm , gazmend tror jag ?
8; du ringde? mormor
9; skicka ett sms till dig? min älskling (L)
10; du kramade? sylvia


ÖVRIGT.
1; har du nånsin smygit ut utan lov? jap
2; brukar du tjuvkika in i andras fönster? haha, alltid (a)
3; längtar du till sommarn igen? ja lätt
4; när du tittar dig i spegeln, vad säger du då? grr ;D
5; hur svarar du i telefon? beror på vem det är, typ ; hallå lr aare är bengan ! (;
6; vill du ha barn? ja
7; har du gjort något olagligt? ja.
8; vill du så får du gärna berätta vad? -
9; har du några tatueringar/piercingar? piercing i läppen, näsan & öronen.
10; hatar du någon riktigt mycket just nu? MMMM
11; bäddar du ofta sängen? måste faktiskt ;oo
12; vad gör dig riktigt glad? vänner & älsklingen <3
13; går du i kyrkan? näpp
14; gillar du att sjunga? ja , sjunger 24/7
15; har du egen dator? mm
16; hur mår du idag? bra & fint ;]
17; vilken klass går du i? ingen ;>
18; har du mycket pengar just nu? njaee
19; är de jobbigt o svara på frågorna? sådär
20; hur mycket är klockan nu? 00:26

Jahaja , nu ska vi kolla filmen & keka lite mackor (y)
Ha det schöööönt <3


kommentarer

kommentera mera biatch ;]

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

Din email ? (publiceras ej)

Din blogg adress ?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0