=)

Kom hem från tandläkaren för ett tag sen, gick väl ganska bra. Men ursäkta mig? Otrevligare människor får man leta efter ;S Hur orkar man va så sur ? Är det inte bättre och vara glad & trevlig ist? Det tycker jag iallafall! Speciellt när man jobbar med människor. Idioter. Funderar på att ta en powernap. Men nej, det kommer säkert inte bli en powernap. Kommer säkert bli 2/3 timmar ist. Sov inte så bra i natt nämligen och gå upp så tidigt är inte direkt min starka sida ;] haha. Men vill inte sova bort dagen heller. Behöver faktiskt göra lite nödvändiga saker. Ni anar inte hur lat man blir av att vara hemma ? Hehehe. Men det kommer, det kommer .. snart :) 
äh nu bestämmer jag mig för att gå och vila en liten stund iaf. får väl ställa klockan på en timma eller nåt.
ha det så bra så länge. Puss på er.




CHAPA C - LLORARAS POR MI [reggaeton romantico] <3

kommentarer

kommentera mera biatch ;]

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

Din email ? (publiceras ej)

Din blogg adress ?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0