Natti natti :)

Hej sötnosar :) Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt. Träffade carro en stund. Vi kollade på vovvsingen Charlie som behöver ett hem. Jag viiiilllll ha ju :( men det verkar som det inte går att övertala min lilla pappa men mormor finns ju ;] tycker hon behöver lite sällskap. Det skulle passa perfekt. Så jag har skrivit ut lite bilder på vovven som jag ska visa henne imorgon :] jag slår vad om att hon kommer bli lika såld som jag blev. uuurgullig är han! Då kan jag ju ha en hund på halvtid iaf (a) hahaha. Ni förstår, jag har velat ha en hund så länge jag kan minnas. Men det tror jag de flesta vet. Haha. Men pappa envisas såklart med att " NEJ ANNA! det går inte för katterna ;S" Något som han inte vet är att alla kan vänja sig. Får väl vänta tills jag flyttar hemifrån. Men neeej ? inte då heller . för när jag och min kära lilla pojkvän flyttar ihop då kommer de aldrig gå. Han gillar inte hundar och katter ;S (Hur kan man inte gilla!?) Jaja, han ska nog ge med sig med tiden ;] Eller vad säger du älskling ? hahaha så sur han kommer bli när han läser detta. Jag älskar att jävlas med honom ;D <3 yey, nog pratat om det! vid 8tiden kom gaz hit :] han va jättetrött efter att ha jobbat hela dagen sen kört typ 10 mil till mig. huehue men vad ska man göra när man saknar varandra ? ;$ Iaf, båda var trötta så vi typ kollade på ngn film som gick på tv. Om krig och barn som blev skjutna och grejer :( hemskt! eftersom han inte skulle komma hem för sent åkte han ganska tidigt. Men vi ses imorgon igen :) hihi. Då ska jag åka till honom och vi ska käka god mat och bowla :]] längtar! jag älskar dig din lilla apa <3

Zhäzi bby
Du är en av dom få som jag kan lita på! Du betyder så mycket för mig.
Jag vet att du har det jobbigt nu. Men jag finns här för dig vad som än
händer. Hoppas du vet det.Vad du än tar för beslut så kommer det bli bra!
Jag älskar dig syster (L)
 

Här kommer lite pics på Charlie :]

 

Ohja, han är för söt.


Nu ska jag gå o lägga mig. Sov så gott.
Puss på er (L)

kommentarer
Postat av: zharuush '

voovvsisen va fett söööt älsk :D <33

2008-10-17 @ 12:07:58
Postat av: zharuush igen :D

baby jag sååååååååg inte du hade skrivit om miiiiiiiig så söööööt du e :D <33333 LOVE UUU TOO !!!

2008-10-17 @ 12:09:08

kommentera mera biatch ;]

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

Din email ? (publiceras ej)

Din blogg adress ?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0