Go'kväll :] ...


Go'kväll :] sitter här och tjatar med anh i telefon! Hon är bara för rolig asso. Vi finns här för dig vad som händer iaf gumman <3 Idag har jag varit i stan med sötnoowsarna Elin, Linn, Anh, Vera & Gustaf :] först käkade vi på donken. Skräpmat rockar! (a) Hahaha. Näeeeee ska faktiskt sluta med sånt och börja träna. Sen gick vi i stan lite och sen vidare till knalle. Lite krig på siba och andra allmänt skumma människor. Sen vidare till stan och träffade erica. En liten incident på åsbohörnan med sockret . Hittade inte socker till kaffet , så fanns det bitsockerförpackningar att köpa och givetvis trodde la jag att man fick ta där ifrån så jag började öppna förpackningen ;$ Jaja , så kan det gå ibland. Huvudet kan inte alltid vara på topp faktiskt. (a) Yeye nu sitter jag här och vill att tiden ska gå fortare tills imorgon. Ska till älsklingen :) <3 hiho så kul. saknar dig så mycket hjärtat.

Jag har tänkt på en sak, fan va allting har förändrats. Ingenting är sig likt. Men jag vill tacka alla mina riktiga vänner, för att ni alltid ställer upp och finns där. Ni vet vilka ni är. Vi träffas inte alls så ofta längre, men det har väl sina orsaker som allting annat.. skola, jobb osv. Det får bli ändring på det tycker jag. Vi har så många bra minnen tillsammans. Jag saknar det. Jag saknar er.




G.H - my love, my life <3
If loving you is wrong then i don't wanna be right.


kommentarer

kommentera mera biatch ;]

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

Din email ? (publiceras ej)

Din blogg adress ?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0