Dagens ;

Dagens kläder: Jeans från Gina tricot. Gazmend Lyle & Scott tröja & Vitt linne.
Dagens köp: ingenting.
Dagens låt: Erik Right - neva ment
Dagens dusch: vilken fråga .. imorses iaf
Dagens gjort: Softilerat med Elin & Jennifer .. Tjaffsade med en liten biatch ;] & sen var jag med gazmend.
Dagens sämsta: "bitch bitch bitch du är fan inte äldre än mig" HAHAHAH jag dör
Dagens vill ha: Jobb :(
Dagens älsklingar: GAZMEND, ELIN & JENNIFER <3
Dagens på läpparna: Inget . Beautiful by nature ;]
Vilka har du pussat idag? meeendi älsk 'v
Vad har du ätit idag?
Popcorn, kyckling & klyftpotatis och glass - B&J <3
Blev du irriterad på någon idag? Ja, faktiskt
Vad har du inte gjort idag som du borde gjort? -
Vad tyckte du om vädret idag? REGN OCH BLÅST - vem gillar det ? ;S

Jag har varit lite dålig med bloggandet det senaste. Lr rättare sagt inga seriösa inlägg o sånt. Ska bättra mig - promise (a) För vem vill läsa : Hej nu sitter jag här med den och den och snart kommer den . ciao. Haha så torr.
Iaf så när gazmend kom till mig så hade jag tänt ljus och grejs vid matbordet :$ det var faktiskt riktigt mysigt. Och maten var mke god (h) haha. Eftersom det är vardag så kunde han ju inte stanna så länge "/ Men snart börjar hans sovmorgonar och då kan han sova hos mig på vardagar med :D yes! Jag skickade in en jobbansökan till ett café i gbg idag med. Snälla håll tummarna för mig :/ 

Föresten, NU ÄR ELFSBORG IKAPP ! :D
"Elfsborg krossade Trelleborg med 4-1 och nu är det endast fler gjorda mål som gör att Kalmar FF fortfarande leder allsvenskan"  På söndag är det bortamatch mot IFK och då får vi se hur det går. Dit ska eventuellt jag och girlsen. Hoppas det. Snacka om att spänningen kmr va på topp .. hohoho.  


eleganterna visa hjärta gör oss stolta nu (8)



kommentarer

kommentera mera biatch ;]

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

Din email ? (publiceras ej)

Din blogg adress ?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0