tisdag.

Godmorgon godmorgon :] Vaknade sent idag med. Får bli ändring på det. Har vänt på dygnet ffs ;oo Men kom hem ganska sent igår också. Jag och pati skulle gå en promenix och sen skulle hon ta bussen. Men den gick framför våra ögon ;@ och nästa gick inte förän 2 timmar. Jahapp, där satt vi .. hungriga som helvete och utan det mest viktiga. Jaja, det var ganska kul ändå. Flummade som vanligt och tjatade sönder ;D haha. Älskar dig gumman. Vi måste ses oftare! (L)

Idag ska jag träffa ida. Vi ska gå en promenad och sen ska vi baka :DD hohi. Hon kom precis hem från Grekland så hon kommer säkert va helt schteeeekt ;] Senare ska jag nog träffa elin. Men Gazmend kanske kommer också :) hhuhu. My love <3 Vi får se hur det är. Är på shietbra humör idag iaf :] så dagen blir säkert perfa! Nu ska jag upp och käka lite frukost. Byeeeeeeeeeeeeeeee

kommentarer

kommentera mera biatch ;]

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

Din email ? (publiceras ej)

Din blogg adress ?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0