Helgen :]

Min helg har varit suverän dock lite för lite Gazmend. I fredags kom min bror och hans tjej, kulkul :] Vi käkade god mat och sånt dära. I lördags kollade vi film och tog det allmänt lugnt. Och igår , då var vi först i knalleland, köpte ett till marsvin - Qika som gazmend tycker den ska heta. Det betyder typ tjejen på albanska. Men jag har inte riktigt bestämt mig än. Hur som helst , hon är jättesöt :) höhö. När dom åkte hem kom min älskling, Äntligen! Hade saknat honom för mycket asso :/ Vi planerade massa grejs för nyår och nästa sommar osånt :] Typ att vi skulle dra till Sthlm på nyår, Åka utomlands nästa sommar och snart tänkte vi faktiskt åka till London :) riktigt najs! men måste spara ihop lite pengar först, för London utan shopping - Haha , inte ens chans. När man är där ska man "SHOP TIL' YOU DROP!" Yeye, i vilket fall som helst, idag är det Måndag. Fint väder o allt :) ikv ska jag och elon kolla på film - the shutter. Verkar faktiskt ganska bra. jahapp , nu ska jag käka lite frukost och sen installera ett dataspel jag fick av brorsan, The Movies heter det,  man ska sköta en filmstudio, göra filmer och göra egna filmstjärnor. Hiho tror faktiskt det är skitkul. Ha det så brau :) Puss&Kram .

(bli medlem på http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=73803 föresten (y)

här kommer lite bilder på sötnoowsen Qika :)

   





kommentarer

kommentera mera biatch ;]

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

Din email ? (publiceras ej)

Din blogg adress ?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0