Helgen.

Min helg har varit sususuuveräään :] som alltid när jag är med min älskling. Orkar inte skriva allting men eftersom båda var ganska trötta så har vi mest varit hemma och kollat film. [ Stomp the yard, my daughter's secret och wanted. ] Blev en liten tripp till knalleland också. Och idag åkte apan hem :/ ush saknar dig redan zemer. Efter han åkte så fixade jag min dator. Omformaterade o allt dedära. Det behövdes kan jag lova. Men nu ären som ny igen (h) höhö. Vid halv fem åkte jag och mamma in till stan för att träffa elin och hennes mamma :) vi käkade på spice and rice , muuumms :D och sen gick vi på bio. Vi såg Mamma Mia. Bästa filmen på länge (y) Se den! 
Godnatt sötnowsar. Nu ska jag sleepa :) <3
 




kommentarer

kommentera mera biatch ;]

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

Din email ? (publiceras ej)

Din blogg adress ?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0