forsheda.

Godmorgon godmorgon. Vaknade precis. Är heeeeelt död! ont i huvudet och känner mig febrig :( Jag ska åka till forsheda om 40 minuter :/ orkar inte idag! vill sova! nä nu ska jag inte klaga , tänkte gå upp och äta frukost och dricka kaffe och försöka bli pigg. Igår var en najs dag btw. Det blev ingen bowling för jag var verkligen inte i form för det igår haha. Men vi käkade och gick runt i stan lite. Sen så körde gazmends lillebror besart hem mig :] så snäll. Så han och aah stojange (förlåt om jag stava fel ;D)  satt fram och jag och gaz bak :) haha har aldrig suttit med honom i baksätet förut :) men han deckade typ direkt! min älskling, såsöt <3


Näe nu ska jag upp och dricka kaffe : )


[förlåt för luddigt inlägg men som sagt, är helt död ;]



kommentarer

kommentera mera biatch ;]

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

Din email ? (publiceras ej)

Din blogg adress ?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0