fint väder :]

Jahapp, fint väder och jag är på bra humör. Ska upp och käka lite frukost nu tänkte jag, sen gå ut och börja jobba lite i trädgården igen :] lite extra cash är alltid najs. Kanske ska bli trädgårdsmästare föresten (a) hahah nej gud, skoja bara. Igår installerade jag The Movies som jag fick av min bror , men ja fattade ingenting :O får väl försöka sen igen, det var ju misssss ii nasssen ja försökte så mina hjärnceller var väl kanske inte riktigt på topp. Ikv ska jag träffa carro barro, vi ska sola , sen ta en långpromenix :] Yeye, nu ska jag upp o keeeka. ha det feeeeeeett :D




kommentarer
Postat av: China Kines i kungens kurva haha

Din gay uppdatera nu:D

2008-10-08 @ 22:49:47

kommentera mera biatch ;]

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

Din email ? (publiceras ej)

Din blogg adress ?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0