..

halloj halloj.
Dagen har varit great :] gick en promenix med ida innan, sen gick vi hem till mig och drack kaffe och kollade på jiddra inte med zohan. Ida hade inte sett den. Haha den är sjukt rolig faktiskt :) sen åkte ida hem och då gick jag o mötte elin, veronica och jennifer nere vid bussen. Vi stack hem till mig och kollade på alvin och gänget , 3e gången jag ser den nu :)) den är fööör söt asso! Gazmend kom aldrig för han och hans bror skulle kolla bil eller nåt :/ menmen, han kmr nog på torsdag ist : ) Me mer malli per ty <3 Ååh jag missa ju min tid hos tandläkaren igår btw. Nu ska jag dit imorgon KVART ÖVER 8 på morgonen :OO palla eller. jaja, det får bli hur det blir. Nu ska jag ringa min älskling och gå o lägga mig.
Godnatt bitches ;D <3



kommentarer

kommentera mera biatch ;]

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

Din email ? (publiceras ej)

Din blogg adress ?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0