Ben&Jerry <3

Idag har det varit världens tråkigaste dag! gaahh. har inte gjort ngnting! men tiden har ändå gått stensnabbt :| helt cp. Snackade med liridona innan. 150 år sen sist "/ Men vi bestämde oss iaf för att ses när dom har lov :] kuuwl <3 Mamma kom hem med 2 st paket B&J glass idag :) Första gången jag åt det aaand i fuckin luv it! Mums mums mums. Nu sitter jag och väntar på I hennes skor som börjar om en kvart , kl 21:00 i trean. Har sett den massa gånger, men tröttnar aldrig. Gjorde en nattstad innan också btw, haha men tog bort den lika snabbt. det var tråkigare än va jag kommer ihåg x)
Dagens outfit föresten ? orkar verkligen inte ta bild. Jag är lat idag. Har på mig en stor t-shirt och shorts :) MYS! Nä nu ska jag krypa ner i min sköna säng med en latte och kolla på filmen. Ha det bra. Godnatt : ) pussilipuss


kommentarer

kommentera mera biatch ;]

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

Din email ? (publiceras ej)

Din blogg adress ?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0