10 månader <3

Hej alla mina små kycklingar :] hahah.
Idag har jag varit i stan med elin & anh. Våran lilla kines anh klarade uppkörningen idag :) ett stort grattis till dig gumman! Jaja iaf, vi käkade och bara softade. Sen åkte jag till min älskling i trollhättan. Vi har faktiskt varit tillsammans 10 månader idag , hihi ;$ du är bäst älskling! Vi hade det mysigt som vanligt :) Fick ett par uggs av honom också :O hihi fatta vad glad jag blev ellär :D hihi tack igen älskling, duuu är B Ä S T! 
Amina fyller 18 år idag också, Grattz raring. Finally <3
orkar inte skriva så mycket mer. Är fett trött,
men lägger in lite bilder från dagen ist. 

            
       


 

can't imagine what life would be without you by my side.



kommentarer

kommentera mera biatch ;]

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

Din email ? (publiceras ej)

Din blogg adress ?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0