Godkväll sötingar ;d

DET ÄR EN VECKA KVAR TILL PACHANGA ! Omfg EN VECKA ! Jag fattar inte hur fort tiden gått asso. Om en vecka är jag hemma hos min chilenita och dansar , fixar mig och allting sånt med dom andra sötingarna som också ska dit. ÅH va kul. Längtar sönder ;d ska shoppa lite kläder med nathalie i veckan också hade vi tänkt. men måste först fixa cash. ush det är för jobbigt dehära med att inte ha något jobb. jaujau. Har inte träffat min älskling på snart en vecka :O han har blivit sjuk. feber och sånt där grejs. stackarn <33 men han kommer i vilket fall som helst hit imorgon :) Nu ska jag städa upp i mitt rum, greja med nätverkskortet och sen fixa mina naglar. ha en bra kväll babes! PUSS <3


kommentarer

kommentera mera biatch ;]

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

Din email ? (publiceras ej)

Din blogg adress ?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0