onsdag

Hej på er!
Här sitter jag och softilerar lite och kollar one tree hill :] det är ju bara för bra! När det är slut tänkte jag söka lite jobb, har hittat en del på platsbanken. Jaja, idag har jag iallafall varit hos doktorn. Har ju mått illa och haft ont i magen ganska länge nu. Dom visste inte riktigt va det kunde vara men dom tog några prover så fick jag en magkatarrsmedicin som jag ska gå på i 14 dagar nu. Skulle även 4 dubbla min b12 medicin eftersom jag slarvat med den ganska länge nu. Så efter det mår jag säkert mkt bättre :)

Igårkväll kom gazmend till mig, vi åkte o hyrde film och så fick jag min favoritglass, B&J :D du är bäst älskling! Testade en ny smak - Baked Alaska (vaniljglass med marshmallowsbitar och björnar av vit chocklad) mums! Vi hyrde P.S I love you. Den var bra. Det kom tårar lite då&då (a) haha.
Nu ska jag söka lite jobb o sånt. Ha det bäst.
Hajdå sötnowsar :) <3


kommentarer

kommentera mera biatch ;]

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

Din email ? (publiceras ej)

Din blogg adress ?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0