uppdatering

Hejsan. Här sitter jag och pumpar music på högsta volym. Kanske ska ut och träffa carro om en stund men vädret får mig att tveka. Brrr. Regn regn regn all the time. Vore det inte trevligt med lite sol lite oftare ? hm JOtack! Ändrade min bloggdesign lite för det kanske tar ett tag innan den nya kommer. Men jag blev ganska nöjd med denna iaf :] Jag tänkte berätta lite om min helg. I fredags var jag i knalleland med Elin och Veronica. Sen kom Elsa och Elina. Elina är FÖR söt asso! kolla sj :D ;


Vid 7 tiden kom gazmend o så var han med oss en stund. Sen åkte vi hem till mig och softade lite och somnade ganska tidigt. Igår så tog vi det lungan och på kvällen åkte vi och käkade pizza. Efter det åkte vi förbi mormor och hämtade mitt playstation och sen hyrde vi film. Kommer inte ihåg riktigt vad den hette nu men den var riktigt bra iaf! :]
Occch idag har min kära syster och hennes kille varit här. vi käkade god mat o sånt. mysmys.

Jaja, det var min helg det. Den gick otroligt fort som alltid när man har skoj! Nä, jag tror jag skiter i att gå ut nu. Det regnar fööör mycket fan. Tänkte gå upp och kolla film med mamma&pappa istället. Ha det bra babes. byee

kommentarer

kommentera mera biatch ;]

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

Din email ? (publiceras ej)

Din blogg adress ?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0