tråkig fredag.

Har knappt gjort någonting idag. Riktigt tråkigt! Suttit vid datan 99.9% av hela dagen typ. Sökt jobb & Kollat runt. Ringde till äldreboendet som jag sommarjobbade på förra året och frågade om timanställning. It looks good baby ;D Haha nä men vi får se. Får reda på det nästa vecka. Gazmend var här för en stund sedan. Men apan var inte här för att träffa mig utan för att träffa pappa. Handlade om ngn bilgrej. Haha men pussar fick jag iallafall :)) underbart <3 kan inte beskriva känslan jag har när jag är med dig. det känns så rätt! jag älskar dig zemer (L)


 


How do i spell love ? G A Z M E N D.

kommentarer
Postat av: Natii

Ser du din apaaa, du ha haft tråkigt du hade kunnat hänge me t mariedalcup en stund :P haha LOOOOVE

2008-11-08 @ 13:59:23
URL: http://natiiita.blogg.se/
Postat av: Heidii ♥

va gulligt gumman . hur länge har ni vart tsm nu ? :) skulle vilja se han nån gång ;) hihi . Pussar<3

2008-11-09 @ 12:18:13
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: ÄNI

HAHAHA jaaa d sant faktiskt :DD ska lyssna på natti next time :DD <33

2008-11-09 @ 13:49:58
Postat av: ÄNI

awi gumms så söt :)) 11 månader idag faktiskt. Vi räknar bort den tiden det var slut för det var bara onödigt ;$ <3333 de får du göra :D <3 pussar (L)

2008-11-09 @ 13:53:15
Postat av: Heidii ♥

okej shit d e länge ju :) aa sånt e onödigt o räkna me hehe ;) d har inte omer o ja heller gjort haha. tack gumman för hjälpen btw. ja gjorde så me min text nu oxå haha ;) Pussar<3

2008-11-09 @ 18:15:38
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: ÄNI

huhu ja :) aa faktiskt, riktigt onödigt ;d

Det är lugnt gumman :) <33 miss you

2008-11-09 @ 20:26:32

kommentera mera biatch ;]

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

Din email ? (publiceras ej)

Din blogg adress ?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0