HELT DÖD!

Kom nyss hem från pati. Är helt död. Jo vet ni varför ? Nej då ska jag berätta. Jag träffade nathalie och jessica i stan. Sen tog ja&n bussen hem till henne och satt o snackade oså :) Sen kom sylvia! och sen gick tiden bara fortare och fortare.. helt plötsligt var kl typ 10 lr nåt och vi gick ut och tog lite luft i typ en kvart. Sen gick vid in o kollade film. Skulle se barnhemmet men vi valde fel film, babys room lr nåt hette den. Och jag och nathalie trodde ju såklart det var barnhemmet. Sen när vi kollat klart på filmen säger sylvia men hallåå ?! det va ju inte barnhemmet, det är den andra filmen. the orphanage betyder barnhem hallå ?! JA&NATI : ööhm hur fan vet du ? ahahahhaha JAJA fråga mig inte hur fan hon visste det. jag visste fan inte att det var barnhem. inte pato heller tror ja inte ? ;d haha. Sen iaf gick vi in i rummet igen o skulle sova. lr aa "sova" för de blev ju mycket vi sov ;S dom jävla idioterna som har vänt på dygnet totalt i flera dagar nu (lr veckor?) kunde ju absolut inte sova. Nati: Hallå sylvia är du trött ? Silver : NÄEE! Jag : ÅÅÅÅÅHHHH sov nu.
men nejnej helt omöjligt. ojdå helt plötsligt va kl TJUGO I SJUUUUU! på morgonen. Jag : hahah nu kan jag ringa o väcka gazmend :DD .. aa efter lite mera snack oså .. Nati: Hur i helvete kunde tiden gå så fort anna kl e halv 8! Från ingenstans somnade sylvia , och jag som va ganska övertrött : hallå nathalie var har du en penna? hahaha så jag målade sylvias ögonbryn med EYELINER när hon sov x) Hahahaha. Vi dog av skratt! Sen bestämde jag mig för att åka hem med tjugo i 10 bussen för jag kunde ju verkligen inte sova och stackars nathalie ska jobba idag! Haha skyll dig själv mesjävel <33
tack för en bra kväll flickor :) te quiero muucho muucho (L)

Happhap nu sitter jag här och knarkar kaffe , men efter en natt med NOLL minuters sömn så verkar det tyvärr inte funka. Så nu ska jag krypa ner i sängen och sova en timme lr nåt. Ha det brau kära bloggläsare ;d Puss&kram

kommentarer
Postat av: Natiii

hahahahahah d där va d roligaste ever. fyfan vilken kväll/natt/morgon! haha

2008-11-13 @ 19:16:50
URL: http://natiiita.blogg.se/
Postat av: ääni

hahahahahahahaha jaa dööööööör ;d såå kul med er bejbs! <33333

2008-11-13 @ 21:35:28

kommentera mera biatch ;]

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

Din email ? (publiceras ej)

Din blogg adress ?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0