Hej igen

Nu funkar internet på mammas data , men inte på min. Helskumt tycker jag. Den senaste tiden har jag röjjt loss x) haha nej men typ mest softilerat med mina kära vänner och min älskling. Igår var jag och ida på the studio och fotades, andra gången nu :) Det var kul men köpte inga bilder. Har ju ingen direkt inkomst nu så det är inte så lätt. Jag och ida har bestämt att vi ska ut och gå flera dagar i veckan. Måste trycka in lite motion i min vardag. Mår mycket bättre av det (a) När ida åkte hem från gbg så kom gazmend, vi var skithungriga båda två men visste inte riktigt vad vi ville ha, har ju bestämt att vi ska sluta med donkan & pizza o sån skit nu. Iaf .. vi gick runt över hela göteborg (kändes det som) & eftersom gaz bara hade en väst och tröja på sig , ( hmrfm vad tänkte du med? ;O) så gick vi in till nordstan igen och tog en sån där grillad panini men sallad och skinka. Det var muuumsigt värre. Nu sitter jag här i soffan med mammas dator och dricker en kopp kaffe, håller på att städa men man måste ta en paus ibland. Sen ska jag till mormor. Känner faktiskt för att gå dit för det är så fint väder + motion ;D hahaha. Nä nu ska jag ringa zhara , och sen ska jag städa klart. Ha det bra gullungar , ciaaaao <3


kommentarer
Postat av: elooooooon :D

sååå nu vet du att jag läser din blogg everyday.com älskling ;) hiuhiuhiuhiu.

2008-11-05 @ 13:08:12
URL: http://eeelicious.blogspot.com
Postat av: Äni

Hahahaha bra baby (y) så slipper jag vara så mobbad ;DD <33333

2008-11-05 @ 16:26:57

kommentera mera biatch ;]

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

Din email ? (publiceras ej)

Din blogg adress ?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0