hej babes

Helgen har varit lugn. igår så kom min älskling hit. helt sjuk var han :/ första gången jag ser honom sjuk faktiskt. vi var hemma en stund sen åkte vi o käkade :] sen hyrde vi "I could never be your woman" Den var helt okey. Eftersom älsklingen inte mådde så bra så deckade han typ direkt. Jag försökte få honom att vakna men sen fick jag skuldkänslor så jag spelade playstation istället. Haha det var inte igår kan jag säga. Har haft det hos mormor ett bra tag. Spelade iaf Tekken 5 <33 OH lika kul som vanligt ;d LOVE IT! haha. Men det är roligare att spela när man är 2 så jag satte på tv:n ist. Zappade mellan olika kanaler och till sist kom jag fram till en film som jag fastnade för. Haha ingen aning vad den hette men bra var den iaf. Samtidigt som jag låg och kollade filmen så låg gazmend och snarkade sönder ;d HAHA söting! Idag så har han och pappa hållt på med bilen. Och nu åkte han för en liten stund sen :( fan att vi bor så långt ifrån varandra! distansförhållanden kan vara både bra och dåligt. positivt är ju att man saknar varandra mera men negativt är att ibland blir saknaden lite för stor :/ jaja. det ordnar sig säkert snart ;d Nu ska jag ha lite hemmaspa tänkte jag, ansiktsmasker, hårinpackning, fotbad o sånt. Ha en bra söndagskväll :) puss på er.

kommentarer
Postat av: China på vift;P

Haha vad gullig du är som satt och spelade playstation i stället <3



2008-11-23 @ 17:46:19
Postat av: ÄNI

hahaha det är ju föööör kul :D

2008-11-23 @ 18:37:32

kommentera mera biatch ;]

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

Din email ? (publiceras ej)

Din blogg adress ?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0