goodnight!

Sitter här vid köksbordet och skriver ner en lista på saker pappa ska köpa i thailand. Är så trött nu så huvudet hänger knappt med. Känns som jag missat massa saker. Har ni något tips på vad som kan vara bra att köpa där? ;d finns ju en massa billigt fejkshits där endå (a) wuhuu. Idag har jag verkligen inte gjort någonting! Bara slappat all day long. Elsa fyller år idag btw. Grattis snygging :) <3

nä jag orkar inte sitta uppe mera nu. går o lägger mig. godnatt fuckers ;R sov gott.

kommentarer
Postat av: Heidii ♥

va fin bloogg du fått gumman :D <3

2008-11-19 @ 20:19:25
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: ääänuuu

tack älskling <333

2008-11-19 @ 20:52:04

kommentera mera biatch ;]

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

Din email ? (publiceras ej)

Din blogg adress ?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0