YES !

Vet ni vad ? Jag är smart :D JAG har grejat i ordning internet på min dator :D:D FINALLY! Jag är så glad. Nu slipper jag mammas seging ;d haha. Jag har också ordnat upp med komvux idag. Ska läsa 4 kurser på distans innan jag väljer linje. Ska lämna in alla papper och sånt i morgon ! =) Nu är jag på god väg till att få tbx mitt gamla liv , med nya krafter :D distanskurserna kmr ta ca. 3 månader och jag är klar i maj. Sen börjar jag plugga igen i augusti i ca. 1 år :) EFTER DET :D då är det antingen frisörutbildning eller massageutbildning som gäller. Det är dom två jag vill mest. Men det är ju ett tag till att tänka så det får vi se. Nu ska jag sova :) Puss på er !



kommentarer

kommentera mera biatch ;]

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

Din email ? (publiceras ej)

Din blogg adress ?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0