Smarta anna (y)

Eftersom det blir massa bak och grejs ikv så tänkte jag värma upp lite genom att baka en kladdkaka :) mummaaa! allting gick skitbra .. medans kakan var i ugnen så satte jag mig lite vid datan i köket.. den skulle vara inne i 20 minuter och det hade gått tio. helt plötsligt kände jag hur det började lukta BRÄNT !  .. jag vände mig om och det var rök i HELA köket ;S som ett tjockt lager i taket :O fyfan fyfan .. och det blev ju ännu värre när jag skulle ta ut den där svarta skorpliknande saken .. asso det luktar så jävla illa . på hela övervåningen , undervåningen och hela mig :( Så nu är alla fönster öppna och kakan ligger ute på altanen. vetifan vad som gick fel men nåt var det (a) hahaha . Jaja, sånt händer :)
Nu ska jag ta en varm dusch och sen ska jag fixa mina naglar. Ha det bäst sötingar <33


kommentarer
Postat av: Heejdii

Åhh gumman stackarn haha <3 du kanske hade satt för många grader på ugnen lr nåt vetifan haha . Älskaarej Puss puss

2008-12-06 @ 21:09:20
Postat av: äääääääääni

HAHAHAHAH ja shit x) ingen aning :DD man lär sig av sina misstag . Älskar dig med bebooo <33

2008-12-07 @ 11:18:40

kommentera mera biatch ;]

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

Din email ? (publiceras ej)

Din blogg adress ?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0