godmorning bloggen : )

Hoppas ni mår tusen ggr bättre än vad jag gör. Det här är S K I T ! Feber, ont i halsen och förkyld. Skulle lyssnat på nato :( "Jag ser ingen halsduk på dig, du MÅSTE använda halsduk" haha så söt är hon! <3 Hon har föresten rekommenderat mig ti modellab :) huehue yes , nu ska jag dit nästa fredag. Tack baby (L) Melovesyou. Idag kommer min älskling hit. Han har laddat ner madagaskar 2 till mig :DD så den kmr vi nog se idag!

Nä, nu ska jag ta en dusch. Föresten är det ngn som har ngra bra tips om hur man fortare blir frisk ?
Puss på er :)

kommentarer
Postat av: Natii

vaaaaad vad det jag sa? ncncnc måste lyssna ¨på nattii! Krya på dej gumman <33

2008-12-03 @ 15:31:25
Postat av: Äni

såsöööt är du :D <33 Taaaaaack mi amooor (L)

2008-12-04 @ 11:31:33

kommentera mera biatch ;]

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

Din email ? (publiceras ej)

Din blogg adress ?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0