godmorgon!

Jag tänkte berätta lite snabbt om min helg eftersom jag inte gjorde det igår. Som ni alla säkert vet så var det Pachanga på swing i fredags, underbart! men kvällen började hos min sexbomb nati. bilder kan ni se på min bilddagbok, booounce. om ni inte är inloggade måste ni ha gästlösen och då är det bara att fråga :] det var skitkul hos henne iaf! Sedan vidare ner till swing! Oh dans all night long! Dagen efter, alltså i lördags vaknade jag med feta blåmärken på fötter, ben, armar & på magen :O aah fråga mig inte varför för det vet inte ens jag! HAHA. Jag & mami började hänga upp julstjärnor och ljusstakar och sånt dära! jag älskar sånt! ska snart hänga upp mitt ljusdraperi också lr vad det kallas. Måste bara få tvättat mina fönster. När jag & mamma var klara kom gazmend och hämtade mig och vi åkte och köpte lite godsaker för kvällen :) hihi . Sen kom mormor också. I söndags , eller aa igår .. så kollade vi på mamma mia , haha 3e gången som jag ser den nu. Men jag verkligen älskar den! När filmen var slut så åkte min älskling hem :( Åh! Men han skulle på albansk fest med sina bröder :) .. Lite senare kom mamma hem från alingsås och då hade vi lite adventsfika med lussekatter & pepparkakor! Skitmysigt. tänk att det bara är 23 dagar kvar till julafton nu! :) Det var min helg iaf!

Idag ska jag på anställningsintervju. Shit jag är värsta nervös ;$ .. Men hoppas det går bra iaf. Håll tummarna för mig är ni snälla :) Nä nu ska jag ta en dusch och sen fixa mig. Ha en bra dag babes! Pussilipuss <3


kommentarer
Postat av: Heidii ♥

Tack för i fredas gumman, va verkligen skit kul!hihi:D Lycka till ida,ja håller tummarna för dej:) Pusspuss<3

2008-12-01 @ 10:54:01
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: Natii

Lycka till Älskling! <33 ringer seeen

2008-12-01 @ 13:58:02
Postat av: Anna

Tack sj gumman :DD vi måste göra om det! <3

awi taaaack igen! Pussspuss <3

2008-12-02 @ 12:34:15
Postat av: äääääääääni

Taaack baby :) <333 aaaa göre !

2008-12-02 @ 12:34:44

kommentera mera biatch ;]

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

Din email ? (publiceras ej)

Din blogg adress ?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0