Godmorgon! (:

Hej sötnosar.
Allt bra ? Har ni sett .. snön har fortfarande inte gått bort. Den som brukar gå bort direkt när den lagt sig typ. Nä nu kommer det bara mer och mer istället :) Kanske blir lite pulka ikv , det var ett tag sen. Typ 2 år om jag inte minns fel ? Pulka och sen gå in och dricka varm choklad med grädde, mumma! precis som när man var liten (a) hahaha Jaja, vi får se. Ska iallafall fixa iordning mig nu. Ska lämna 2 paket cigg hos mormor eftersom hon är sjuk och inte orkar gå och köpa. Sen ska jag träffa china istan :) Sen kommer nog elin, efter att hon vart i ullared. Jag ska lämna in mina papper till infoteket. Sen ska jag köpa lite mera julklappar tänkte jag. Kanske ska passa på att kolla till elin , innan hon kommer. Jaja, nu ska jag sätta igång. Ha en bra dag. Pussi (v


kommentarer

kommentera mera biatch ;]

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

Din email ? (publiceras ej)

Din blogg adress ?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0