snö<3

Hejsan hoppsan söta läsare :) Hur mår ni ? ..
Sj har jag blivit hur förkyld som helst , tror jag fått feber också :/ snacka om otur!
Det har börjat snöa igen! Yes! Mycket bättre än regn och rusk. Hoppas inte det blir
slaskigt bara. Igår var ju jag på intervju. Det gick bra :) men det var visst många som
hade sökt så vi får väl se hur det går. Nu kommer snart ngra från bredbandsbolaget
hem hit och ska kolla på modemet och alla sladdar o shiet. Hoppas dom löser det idag!
Jag orkar inte vänta mera på att mitt internet ska fungera .. sitter ju på mammas laptop nu
och den är inte direkt den snabbaste datan ;S skitseg. Nu ska jag spela lite ps :))
Ha det bra babes <3

kommentarer

kommentera mera biatch ;]

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

Din email ? (publiceras ej)

Din blogg adress ?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0