dagens!

ush känner mig så tråkig , lägger aldrig in nya bilder längre,
bara gamla . samma på min bdb .. jag lovar att ändra på det :))
föresten var jag aldrig i stan innan , orkade verkligen inte. hade
sån huvudvärk "/ det får bli imorgon ist!
Aja men här kommer iaf en lista på dagens ;

vill ha mycket.
klädsel mjukis och tjocktröja ( mys!
frisyr slarvigt halvt uppsätt typ
låt mary J blidge - be without you ( tröttnar aldrig.
planer kolla på how she move
måste köpa busskort!
bästa madagaskar 2 , haha så skön
roligaste ingenting har varit speciellt kul idag.
dummaste satte på kaffe men glömde lägga i vatten .. kom på typ 20 min efter (a)
misslyckande se över .
saknad gazmend <33
drog kaffe

köp ingenting 
godis noblesse
humör inte så värst bra

Nu ska jag kolla på how she move :) har inte sett den, men har hört att den ska vara riktigt bra! =)
hejsvejs bejbs <3


kommentarer
Postat av: E E B O S A

SV: Oh tack så mycket, brukar du läsa den? Alltid roligt och veta:) Din blogg va jätte söt! Kram

2008-12-11 @ 22:44:11
URL: http://eebosah.devote.se
Postat av: E E B O S A

SV: Va roligt:D Lugnt sötis:D

2008-12-11 @ 23:26:50
URL: http://eebosah.devote.se

kommentera mera biatch ;]

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

Din email ? (publiceras ej)

Din blogg adress ?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0