A beautiful morning :))

Godmorgon kära läsare. Hoppas ni mår fint :) Jag mår bara bra. Vaknade upp och kikade ut genom fönstret och såg massa snö :) äntligen! Hoppas det blir mer och håller i sig till julafton. Vill inte ha en julafton utan snö i år igen ;S Idag ska jag till infoteket och lämna in mina ansökningspapper , glömde ju mitt samlade betygsdokument igår så kunde inte lämna in det. åh. Aa så nu blir det plugg igen i januari! Ska satsa som fan på att få bra betyg nu. För er som inte vet ska jag läsa 4 kurser på distans innan jag börjar läsa en riktig utbildning på komvux. Anledningen till detta är att annars kan jag inte få ett riktigt gymnasiebetyg. För när man läser den utbildningen jag ska läsa på komvux sen så läser man inte natur och dom dära :) Efter jag varit i stan ska jag nog till mormor och baka lussekatter =) Ha en bra dag. Puuuusss

kommentarer
Postat av: Heidii

aaa så mysigt me snö hihi:D bra gumman att du kmr igång me pluggandet nu igen :) e stolt över dej<3 Pusss & Kram (L)

2008-12-11 @ 10:26:03
Postat av: Anonym

sv heidi ; lr hur :)) hoppas det blir mera bara :D awwi babe :) sötnos! kände att jag ville kom igång med det , och det tar ju inte så jättelång tid heller =) <33

2008-12-11 @ 10:53:43

kommentera mera biatch ;]

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

Din email ? (publiceras ej)

Din blogg adress ?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0