3e advent.

Det är redan tredje advent idag. Tiden går så snabbt asså, man hinner knappt med ju. Snart är det julafton. Åh vad jag längtar :) wohoi. Helgen har varit bra föresten, igår hade jag och gazmend lovat mamma att följa med till djurparken på ngt lussegrejs. Det var faktiskt riktigt mysigt. Bortsett från några ungar som hade "trollstigen" lr nåt. Skrämde skiten ur mig hahaha :$ Idag tänkte jag ta upp min gran och julpynta lite :) Det blev ju aldrig av i fredags. Orkade verkligen inte. Har hittat min kamerasladd btw , mamma hade lagt undan den i ngn jävlans låda. Så nu kmr det bli mer bilder :) huehue.
Men näeee nu ska jag börja med julpyntet :) pusss

kommentarer
Postat av: Anonym

min kamera sladd har oxå vart borta :( lr aa den e ftf borta :/ haha . men nu kan du skicka dom bilderna från natis förfest sen i supose :D Love u giirl<3

2008-12-14 @ 18:49:38
Postat av: Hejdii

min kamera sladd har oxå vart borta :( lr aa den e ftf borta :/ haha . men nu kan du skicka dom bilderna från natis förfest sen i supose :D Love u giirl<3

2008-12-14 @ 18:50:10
Postat av: Anonym

Sv ; ååh fy. hatar när saker bara försvinner sådär ;OO .. Jaaajameeen :D:D de ska jag göra! ja skickar dom på msn imorn bebo. LOVEEEE U <3

2008-12-14 @ 18:59:40

kommentera mera biatch ;]

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

Din email ? (publiceras ej)

Din blogg adress ?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0